نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد کلینیک مجازی مرکز مشاوره آستان قدس در سال جاری راه اندازی می‌شود آیت‌الله علم‌الهدی: تکلیف مدیران شهری، گره‌گشایی از زائران امام هشتم (ع) است | ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است | نیازمند تقویت قدرت اقناع در دولت هستیم نقش مشاور در ارتقای سلامت جامعه انکارناپذیر است | مردم به مشاوران دارای پروانه تخصصی مراجعه کنند درباره آیت ا... محمدجواد انصاری همدانی، فقیه و عارف معاصر شیعه| در هوای عشق او پر می‌زنم تا عرش اعلی خدا سر کار هم با ما همراه است اهمیت حقوق مردم در قبال یکدیگر در کلام وعاظ| هر چه کنی، به خود کنی خیرین سلامت در حوزه خدمات مشاوره‌ای نقش ویژه‌ای دارند انگیزه‌های بحرانی مردم در مراجعه به مراکز کلینیک و مشاوره در مشهد | مشاوره پیش از ازدواج نیازمند فرهنگ سازی است تاریخ منوّرالفکری در ایران (۱) روشن‌فکری دینی از کمبود نگاه تاریخ‌محورانه رنج می‌برد برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد استقبال زائران و مجاوران بارگاه رضوی از نمایشگاه «در آستان بقیع» بازدید رئیس بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه «در آستان بقیع»
سرخط خبرها

نخستین کانون عشایری خدمت رضوی آغاز به کار کرد

  • کد خبر: ۱۷۳۴۶۷
  • ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
نخستین کانون عشایری خدمت رضوی آغاز به کار کرد
نخستین کانون عشایری خدمت رضوی همزمان با دهه امامت و ولایت در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

به گزارش شهرآرانیوز، عرصه خدمت‌رسانی خادمان و خادمیاران رضوی از حرم مطهر، شهر مشهد و مراکز استان‌ها به نقاط دوردست کشور هم گسترش یافته و حالا با افتتاح اولین کانون خدمت رضوی در منطقه عشایرنشین شهرستان اهر، عشایر دوست داشتنی ایران اسلام عزیز هم از این خدمات بهره‌مند شده اند.

اولین کانون عشایری خدمت رضوی همزمان با دهه امامت و ولایت در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد. موقعیت مکانی دقیق این کانون در منطقه ییلاقی قوچ‌گولی شهرستان اهر است و با افتتاح این کانون، عشایر طایفه اتمیانلو زیر سایه عنایت امام رئوف و زیر چتر حمایت خادمیاران رضوی قرار گرفته اند.

مردم امام رضادوست شهرستان اهر، که در دهه کرامت امسال با میزبانی از کاروان زیر سایه خورشید خادمان رضوی به شوق آمده بودند و دلشان روانه مشهدالرضا (ع) شده بود، در دهه ولایت نیز چشمشان به دیدن جمعی از خادمان و خادمیاران این آستان روشن شد و این بار با افتتاح مرکز خادمیاری عشایری در مناطق ییلاقی شهرستان خود، برای همیشه حضور سبز آن‌ها را در کنار خود احساس کنند. مراسم افتتاح این مرکز با حضور جمعی از مردم منطقه، ریش سفیدان طوایف عشایر و همچنین احمد میرزاده مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی برگزار شد و او در سخنانی، از ارادت مثال‌زدنی مردم دیار آذربایجان به امام رضا (ع) گفت.

میرزاده اظهار کرد: با توجه به عشق و ارادت مردم آذربایجان به امام هشتم (ع)، این منطقه یکی از موفق‌ترین عملکرد‌ها را در حوزه خادمیاری داشته و دلدادگان آذری زبان بسیاری برای خدمت به هم نوعان خود، با کانون خادمیاری همکاری دارند.

میرزاده افتتاح اولین کانون عشایری خدمت رضوی در این منطقه از کشور را افتخاری برای استان آذربایجان شرقی برشمرد و افزود: امیدواریم به پشتوانه این شوق و دلدادگی، بتوانیم در ارائه خدمت به عشایر عزیز سربلند باشیم و با یاری مردم، گره‌ای از مشکلات آن‌ها باز کنیم.

منبع: آستان نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->